Χάστε τα κιλά της κλιμακτηρίου και της εμμηνόπαυσης

Όλες οι γυναίκες περνάμε τη φάση της προ-κλιμακτηρίου, της κλιμακτηρίου και της εμμηνόπαυσης ,αντιμετωπίζοντας διάφορα προβλήματα - πρήξιμο, ιδρώτας, εξάψεις,αυπνίες,άγχος και αύξηση βάρους !!

Στις φάσεις αυτές ,ο γυναικείος οργανισμός αλλάζει την λειτουργία του λόγω των ορμονικών αλλαγών.
Ο μεταβολισμός γίνεται πιο χαμηλός και το λίπος αποθηκεύεται πιο εύκολα και γρήγορα σε διαφορετικά σημεία από ότι πριν ,όπως στην κοιλιά , στα μπράτσα .

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ

1. Τρώτε τροφές πλούσιες σε κάλιο όπως αγγούρι, μπανάνα, πεπόνι.
2. Πίνετε πράσινο τσάι γιατί είναι διουρητικό.( για την κατακράτηση).
3. Πίνετε ένα φλιτζάνι χαμομήλι ή βαλεριάνα πριν κοιμηθείτε , (για να ηρεμήσετε και να έχετε καλό ύπνο.)
4. Μειώστε το αλάτι και τις αλμυρές τροφές - αλάτι, μουστάρδα,κέτσαπ, (για την κατακράτηση και τα φουσκώματα).
5. Ελαττώστε τα τηγανιτά και τα συσκευασμένα προιόντα.
6. Μειώστε τα λιπαρά.
7. Μειώστε τα γαλακτοκομικά κυρίως το γάλα.( κατά των φουσκωμάτων).
8. Να ρυθμίσετε το πρόβλημα της τουαλέτας αν έχετε με φυτικές ίνες, ψίλιο, δαμάσκηνα,σύκα.
9. Να παίρνετε B complex μετά το πρωινό σας.
10. Να παίρνετε Ψευδάργυρο μέχρι το απόγευμα.
11. Να παίρνετε μαγνήσιο.
12. Να αρχίσετε γυμναστική -περπάτημα.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑ-ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΠΟΧΗ , ΣΑΝ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ !!!
ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ, ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ, ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ, ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΖΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΣΟΥ ΖΩΗ !!

 


Έρη Κουλουβάτου
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Εκδότρια Erian
6944918310
[email protected]


 

0 Σχόλια

    Άφησε το σχόλιο σου

    Συνδεθείτε εδώ χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του λογαριασμού σας για να αφήσετε το δικό σας σχόλιο. Αν δεν είστε εγγεγραμένος χρήστης γραφτείτε εδώ.